De nya uppdraget

denna onsdags uppdatering så har kommit  ett nytt spännande uppdrag mitt nya favorit del av uppdragen hitills tänke visa lite bilder osv, det är spoilers i bilderna så kolla på egen risk
 
det roligaste var nog när alla försöljare sprang omkring som höns x)
-jag vill ju bara ha en vän kom tbx D8
derek värkar inte bry sig ett dug utan han står kvar med posten ( dagens smartis)
det jag mest fick igenom uppdragen var att veta hur dålig syn jag har seriöst missade typ hälften av stjärnorna xD
tillslut stängdes dom xD
Här kommer några häftiga bilder utanför
 
 
inlägget skrivet av
//hazelwinterstar

Kommentarer



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST