Hejsan alla :DDD

Hej alla underbara människor,
tänckte först säga att jag vart väldigt rörd av inlägget här nedanför och jag tycker också att du är en underbar vän hazel och att jag älskar dig väldigt mycket <3
 
Sen är det ju så här att jag igår kväll funderade fram och tillbaka på om jag skulle skaffa en klubb... till slut kom jag fram till att skaffa en klubb.. xD
så nu har jag en klubb som heter South Heroes!!!! 
 
Klubben som jag har skaffat är för alla :D
men också ganska mycket för dem som inte har tid att vara med på event men endå vara med i en klubb det är såklart att det kommer bli något event tillexempell korvgrillning eller utterit men isåfall så blir det spontant eller så står det i klubb infon :) funderar även på att ha lite ponny tävlingar och även vanliga tävlingar ;D men det är ingen tvång att vara med på eventen :)
 
Om ni känner er sugna att gå med i klubben är det bara att skicka ett mejl till mig Felicia Diamondpie på sso eller skriv i kommentarena :D
 
Sen en till viktig grej, igår köpte jag den här fina ponnyn vid namn BraveHeart :D
 
 
Nu har man två ponnysar xD 
älskar båda två <3
 
//Felicia Diamondpie
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, Nu får ni ta och börja blogga lite aktivt ;)

2013-09-28 @ 18:09:02
Postat av: Kate Mistwood

Jag är anonym

2013-09-28 @ 18:09:20
URL: http://katemistwood.blogg.se



Ditt namn här:
Kom ihåg mig?

Skriv din E-postadress: (Den kommer inte synas)

Har du en blogg? skriv den här:

Kommentar:

Trackback
HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIG SJÄLV!


HÄR KAN DU SKRIVA INFO OM DIN HÄST